آتروفی کلیه چپ چقدر جدی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان انقباض بروز کلیه را افزایش می دهد، بیشتر و بیشتر بیماران آتروفی کلیه شکایت دارند. اگر مردم تنها در بر داشت آتروفی کلیه چپ، بیماران ممکن است در مورد برخی از عوارض بد نگران کرده است.

آیا شما یک مورد مشابه؟

یک نفر به آتروفی کلیه چپ گفت، و او تا به خون در ادرار و درد. علاوه بر این، به او گفته شد که کلیه چپ خود را بیش از حد کوچک است و کلیه راست او کار می شود. این تنها دارو درد طول می کشد در طول پیگیری با دکتر خود، اما هیچ درمان برای بهبود سلول های عملکرد کلیه و کلیه آسیب دیده را ترمیم گرفته شده است.

¿آتروفی خطرناک کلیوی چپ است؟

اگر تنها کلیه چپ کاهش، اما کلیه راست همچنان به عملکرد طبیعی، درمان موثر برای محافظت از کلیه باقی مانده و درمان کلیه جهانیان می تواند جلوگیری از عوارض جدی و مشکلات کمک کند. با این حال، اگر سمت چپ به تنهایی، این اختلال می تواند کار زیاد کلیه شود کلیه سمت راست. با گذشت زمان، دو کلیه توقف کار به تدریج. سپس، بیماران دچار مشکلات متعددی. بنابراین، بیماران باید بسیار توجه به این مشکل پرداخت.

نحوه تعمیر آتروفی کلیه؟

درمان اصلی است که به عرضه خون به اندازه کافی، تغذیه و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه و افزایش ظرفیت برای خود شفا سلول کلیوی معلول. با توجه به این نیاز، بیماران ممکن است میکرو چینی پزشکی، که دارای چهار اثرات درمانی معمول درمان پزشکی Osmotherapy. این درمان تنها می تواند سلول های کلیه به روز رسانی ذاتی را دوباره، بهبود عملکرد کلیه از بیماران، و افزایش اندازه کلیه خود را تا حدودی.

این درمان صدها فرمول است که باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. اگر شما می خواهید بدانید که فرمول برای شما بهتر است، شما می توانید بیماری توضیحات خود را و یا گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا اینترنتی به طور مستقیم یک دکتر مشورت کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1885.html





:: برچسب‌ها: آتروفی کلیه چپ، آتروفی درمان کلیه چپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: